Visuell vei mot målet ..

onsdag 16. mars 2011

Ikke helt ideelt men ....

I går hadde jeg en treningsavtale med meg selv. Men da den skulle iverksettes oppdaget jeg at alle husets store medlemmer hadde andre avtaler og jeg ble husbunden med lille prinsessen. Det er alltid gode unnskyldninger for ikke å finne tid til å trene så derfor bestemte jeg meg for å gjennomføre planen uansett. Dermed ble husets herrer gjort ansvarlig for middagen og så dro jeg på trening rett etter jobb. Det fungerte vel bare sånn passe ... Jeg er ett ordentlig vanemenneske og å spise ei brødskive kunne ikke kompensere for den middagen min kropp er innstilt på å få på den tiden av døgnet. Dermed var det lite energi til å gjøre noen større innsats. Men det var absolutt bedre enn ingenting og absolutt positivt å være hjemme klokka halv sju og vite at der skulle jeg være resten av kvelden. Så alt i alt ikke så verst, og ved en senere lignende anledning så bør det planlegges bedre med annen bespisning i forkant. Men hvorfor blir det så mye rot når herrer lager middag???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar