Visuell vei mot målet ..

fredag 18. januar 2013

Flink pike

Nå sitter jeg her litt på trass. Surfer litt rundt og leser noen blogginnlegg i håp om at klokka tikker mot ... hva da? Med avtalefestet fleksibel arbeidstid burde jeg da gått for lengst .. Men flinke piker holder da dagen ut?  Bittelitt til nå .. så skal jeg fyke ut døra, svinge innom polet for ei flaske fredagsrødvin, dernest innom treningssenteret for ei fysisk arbeidsøkt. Praktisk nok befinner det seg en matvarebutikk i etasjen under slik at fredagshandelen kan gjøres unna i en fei iført svett tights og joggesko samt knallrødt usminket ansikt. Vel hjemme skal jeg prøve ut min nye Kenwood ved å lage hamburgerbrød, potetbåter i ovnen hjemmelaget aioli om ingen har funnet det for godt å putte eggene jeg har lagt på benken til romtemperering tilbake i kjøleskapet. Det har skjedd før nemlig. Pussig egentlig - det er jo ingen som rydder ellers?

Og resten av kvelden? Sofa. Say no more Freeeeeedag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar