Visuell vei mot målet ..

onsdag 14. desember 2011

Strategisk lurt:-)

Jeg har fått en uventet bonus av mitt strikkeprosjekt denne høsten. En pasjon for å strikke votter men avresjon mot å strikke tommeltotter har ført til sju part varme håndplagg i ymse friske farger med fjorten hull der tommeltottene skal befinne seg seg ... Flotte julegaver som er hyggelig å gi bort og forhåpentligvis fint å få. Men det beste med hele prosjektet er at jeg i desember måned kan hygge meg med strikking i sofaen og det med verdens beste samvittighet. Julegavene MÅ jo bli ferdige! For tommelottene er ikke så verst likevel nemlig når jeg først kommer i gang.

Jeg er nemlig helt antistress i desember. Egentlig hele året ellers også, men spesielt i desember. Jeg skyver fra med begge armene og holder igjen på kjas og mas så godt jeg bare greier. På samme måte forsøker jeg å ikke kose meg ihjel slik at kosen tar overhånd og kvalmen overtar.. Balansegang er stikkordet. Lett å planlegge, ikke alltid like enkelt å etterleve. Men øvelse gjør mester-:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar