Visuell vei mot målet ..

tirsdag 6. desember 2011

Magisk!

Årets høydepunkt er bak meg - desverre kan jeg kanskje si, siden jeg har gledet meg siden April. Men den gode følelsen og minnene vil sitte i leeeenge. Jeg sikter til familieforestillingen Nøtteknekkeren i Den Norske Opera som jeg og min datter så i helgen. Langt å reise og dyrt ble det og, men verdt hver en krone og time. Jeg vet det er delte meninger om disponeringer og pengebruk. Men det fantastiske huset med spektakulær arkitektur står der, og en forblåst søndag i desember så kakler det på alle språk der oppe på taket. Jeg er så stolt! Og hvilken andakt og glede det er å få lov å se disse kompetente menneskene, sjarmerende og flinke unger og uforglemmelig musikk. Synd Norge er så langstrakt - for jeg vil ha mer!

Sukk - det var dette jeg fikk for denne gangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar