Visuell vei mot målet ..

lørdag 20. oktober 2012

Valgets kvaler

I dag tidlig var det ikke helt lett å lande en avgjørelse på hva lørdagen skulle brukes til. Det fristet veldig med en yogatime, men ute skinte sola og høstendagen VAR virkelig på sitt aller fineste. Kan man gå inn og trene da?! I tillegg ser det ut til å bli med denne ene dagen - i morgen er det meldt regn nemlig. Men så var det denne nye fasinasjonen for yoga da .... til slutt bestemte jeg meg for å bruke sykkelen som framkomstmiddel. Så kunne jeg i tillegg kjøpe med meg en plante og sykle innom kirkegården siden det er merkedag i familien. Det ble plutselig gjort tre ting på engang det - VELDIG fornøyd med den beslutningen for å si det forsiktig:-)
 
Men jeg fikk erfare at det er ikke lett å vurdere hva som er flatmark med det blotte øye! Jevn stigning i flere kilometer gitt - og jeg hadde lite luft i dekkene. alle som har prøvd det vet hvor trått det da blir å sykle. Jeg fikk meg ei real treningsøkt for å si det mildt. Sånn kan det også gå. Jeg er igrunnen ingen treningsfantast på sykkel. På kirkegården hadde de stengt av vannet - så innholdet i vannflaska mi gikk til å vanne plantene. Kjekt å ha:-) Jeg burde kanskje skjønt det nå når vi er i oktober - men må ærlig innrømme at det enda er nytt og fremmed å ha ett gravsted å ta vare på. Livets gang sies det - og joda, jeg er definitivt blitt ett klokere menneske. Men skulle gjerne vært like dum som før ...
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar