Visuell vei mot målet ..

mandag 24. september 2012

Status uke 39

Ugh.. mandag er alltid en litt ugrei dag og denne står ikke tilbake for noen. Helga har blitt brukt til festlige utskeielser og det tar på for et kvinnemenneske midt i livet.. Men da jeg satt som mest uggen på sofaen i går kunne jeg ikke annet enn flire for meg selv av artighetene kvelden før, og konklusjonen er at det var vel anvendt tid og overskudd. Men noen boost for trening og vekt er det dog ikke .. Erfaringsmessig kommer bivirkningene av en sådann helg som en bumerang i bakhodet ei stund etterpå, så jeg frykter uka som kommer ..

Men uka forut for lørdag har vært helt upåklagelig. Så lenge hverdagen går på det jevne så greier jeg fint å gjennomføre fire treningsøkter i den variasjonen jeg har satt meg fore. Søndag er en fin fin planleggingsdag og Iphonen har nærmest blitt min beste venn. Hvordan greide jeg meg før?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar