Visuell vei mot målet ..

mandag 2. januar 2012

Berre gjer da!

Nå har jeg brukt så mye tid på å psyke meg opp til dette prosjektet at jeg trodde ikke det var mulig å bli MER motivert. Det var helt til jeg så kveldens Puls på NRK og hygget meg med kommentarer og nyttige innspill fra Yngvar Andersen. Bare dialekten hans er nok til at jeg kommer i godt humør, men det er IKKE til forkleinelse for innholdet i det han sier. Og slagordet skal jeg sannelig tjuvlåne jeg også. Berre gjer da! Han har jo så rett så rett - er det egentlig noe å vente med?
Jeg kjente meg dog ikke helt igjen i deres beskrivelse av hvordan og hvorfor jenter trener versus menn. Damer ønsker visstnok å være sosiale, er mer opptatt av å ta seg ut, setter mann og barn og alle andre først og tenderer til å ikke ta ut hele sitt potensiale. Kort oppsumert. Jeg er IKKE opptatt av å være sosial når jeg trener. Gjerne ellers, men ikke da. Det er nok klokkeslett og avtaler forøvrig i tilværelsen, og dessuten har trening blitt min form for alenetid. Jeg bryr meg heller ikke om at jeg puster og peser på ei tredemølle - tvert i mot. Det er jeg vel egentlig litt stolt av - det betyr jo at man jobber hardt? Men ja - det er lett å sette alle andre først, og jeg er definitivt ikke flink til å ta ut hele mitt potensiale. Det SKAL jeg bli flinkere til i 2012.

Og i påvente av å komme i gang (i morgen tidlig) så har jeg momset to-tre sjokoladebiter og smakt på siste glasset med Baileys. Det er mange måter å rydde ut av kjøleskapet på. Undrer meg på hvem jeg bedrar..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar