Visuell vei mot målet ..

onsdag 20. mars 2013

Når quick fix ikke hjelper, hva da?


 

Så gikk det ikke helt som jeg tenkte. Eller .. hva tenkte jeg egentlig? Etter lang tid med store omveltninger og mange utfordringer som jeg mente jeg hadde styr på - så vippes jeg helt av pinnen av en konflikt basert på stolthet og en god porsjon misforståelse. Liten tue velter stort lass kanskje ..Nattesøvnen er borte og jeg unngår sosial kontakt. Spiser helst matpakken min ved PC'n og kommer så seint om morgenen at morgenkaffen er overstått. En lang skitur på blåswsføre og sol gir ingen glede. Og jeg blir redd. Fryktelig redd. Tankene går i karusell uten utgang og jeg innser noe som jeg på forhånd ville vært veldig rart å tenke på - jeg trenger hjelp! Så nå har jeg time til psykolog over påske. Hvem skulle trodd det ... jeg?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar