Visuell vei mot målet ..

torsdag 3. oktober 2013

Pust med magen!

En kraftanstrengelse - men herlighet så verdt det! Ett halvt år med planlegging, lister, ønsker og logistikk utkrystalliserte seg i en feiende flott fest hvor vi samlet store og små, venner og slekt, naboer og kolleger - alt som kan krype og gå egentlig. ALLE vi trives sammen med og som former hverdagne vår til det livet vi har. Jeg er i overkant glad i å planlegge, og liker godt å stelle istand til fest. Men jeg hadde aldri trodd at nettopp dette skulle bli så morsomt, koselig, minneverdig og emosjonelt - alt på engang. Mest overraskende egentlig var hvor artig ett familieprosjekt det ble i sum, med både store unger og små unger som bidro hver på sitt vis. Nå når kun restene er igjen og lufta har gått ut av ballongene - bokstavlig talt - sitter jeg her og øver på å puste med magen samtidig som jeg nyter inntrykkene av alle de glade menneskenen.

Og lurer du på om du skal feire femtiårsdagen din så har jeg kun ett råd; Go for it!

Gratulerer kjære livsvenn - du var verdt det:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar