Visuell vei mot målet ..

mandag 14. november 2011

De stjålne stunder..

Den uventede "fridagen" førte til adskillig påfyll av det jeg tilsynelatende liker aller best. Nemlig en stille stund hvor huset sover, stearinlyset er tent, radioen pluderer lavt i bakgrunnen og jeg sysler med mine greier helt uforstyrret og uten tidspress. En helt meditativ greie som anses som nødvendig for å balansere ut en ellers travel hverdag. Men i helga ble det faktisk for mye av det gode. Jeg trodde nesten ikke det var mulig!

Men en klok dame med noe flere visdomsår på baken sa til meg en gang at det er de stjålne stunder som er best. Og damer med visdom har som regel rett. For i morges var det i grunnen ganske greit å stå opp tidlig, få opp farten, tenke logistikk, planlegge framover og møte trivelige kolleger som er glad for å se meg. Arbeidsoppgaver står i kø og det er som det skal være. Og kun seks uker til jul ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar